نحوه استفاده چسب پلی اورتان


نحوه استفاده چسب پلی اورتان

صفر تا صد نحوه استفاده چسب پلی اورتان

در این مقاله سعی کردیم با شرحی ساده و کاملا متفاوت و مفید به نحوه استفاده از چسب پلی اورتان برای هر دو مدل چسب پلی اورتان سوسیسی و چسب پلی اورتان کارتریجی برای استفاده کنندگان آن و حتی کاربران مبتدی بپردازیم.

 

نحوه استفاده چسب پلی اورتان سوسیسی /نحوه کارکردن با چسب پلی اورتان سوسیسی:

قدم اول برای استفاده از چسب پلی اورتان خرید تفنگ مخصوص چسب پلی اورتان می باشد که بایستی هنگام خرید چسب پلی اورتان از فروشنده چسب پلی اورتان درخواست نمود.

قدم بعدی نگهداشتن شصت بر روی ماشه پیستون جهت پایین آوردن کامل میله پیستون و قرار دادن چسب پلی اورتان در محفظه تفنگ تزریق چسب پلی اورتان است.

پس از آن چسب پلی اورتان سوسیی قرار داده شده در تفنگ تزریق چسب پلی اورتان را حدود 10 -15 سانت بیرون آورده و با استفاده از انبردست یا کاتر گیره چسب پلی اورتان که به سر فویل آلومینیومی وصل شده را جدا کرده و پس از آن قیف پلاستیک را به قسمت بریده شده چسب پلی اورتان چسبانده و داخل تفنگ تزریق چسب پلی اورتان قرار میدهیم.

سپس هولدر یا همان نگهدارنده فلزی سر رزوه خور تفنگ تزریق چسب پلی اورتان را بسته و حالا چسب پلی اورتان آماده تزریق به سطح مورد نظر می باشد.

نکته مهمی که موقع استفاده از چسب پلی اورتان با استفاده از گان تزریق چسب پلی اورتان بایستی به آن دقت کرد پس از اتمام کار ماشه خلاص کردن پیستون را فشار داده تا فشار وارد بر پیستون بر روی چسب خارج شده و از هدر رفتن چسب جلوگیری شود.

برای اجرا هرچه بهتر و تمیز تر شدن درزگیری کار بهتر است از نوار چسب کاغذی برای قسمت بالایی و پایینی درزی که میخواهیم اجرا کنیم  برای پخش نشدن چسب به دیگر قسمتها استفاده نمود و با استفاده از آبسلانگ چوبی یا دیگر ابزارهای پرداخت چسب و همچین محلول ایزی فینیش یا همان محلول پرداخت کننده سطح چسب پلی اورتان استفاده نمود.

 

نحوه استفاده چسب پلی اورتان کارتریجی/نحوه کارکردن با چسب پلی اورتان کارتریجی:

قدم اول برای استفاده از چسب پلی اورتان کارتریجی خرید تفنگ چسب پلی اورتان می باشد که موقع خرید چسب پلی اورتان میتوان از تفنگ تزریق چسب آکواریم یا همان تفگ تزریق درزگیر از فروشنده چسب پلی اورتان درخواست نمود.

مرحله بعدی سوراخ کردن سر پلمپ فلزی کارتریج با استفاده از نازل پلاستیکی است که با فشار به آن براحتی سوراخ شده و پس از آن نازل پلاستیکی را بر روی کارتریج قرار می دهیم و چسب پلی اورتان را بهمراه نازل در داخل تفنگ تزریق چسب قرار می دهیم.

پس از آن نیز براحتی با استفاده از فشار وارده به دسته تفنگ تزریق چسب میتوانیم از چسب به مقدار دلخواه و بسته به نیاز استفاه نمود.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چسب پلی اورتان با چی پاک میشه را مطالعه کنید.

محاسبه میزان مصرف چسب پلی اورتان و درزگیر:

برای محاسبه میزان مصرف چسب پلی اورتان/محاسه میزان مصرف چسب سیلیکون/محاسبه میزان مصرف درزگیر و هر چسب با ماهیت خمیری میتوانید از ابزار محاسبه کننده چسب که در سایت بارگذاری شده استفاده نمایید.

 

پیشنهاد می کنیم برای دیدن انواع چسب بلزونا و خرید چسب بلزونا 1111 به صفحه خرید چسب بلزونا مراجعه کرده و با توجه به نیازتان محصول مناسب را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد