آموزش جامع نحوه استفاده از چسب یک دو سه


آموزش جامع نحوه استفاده از چسب یک دو سه

 

گاهی برای انجام کارهایی نیازمند استفاده از چسب هستیم. چسب‌های بسیاری وجود دارند که برای انجام کار‌های روزمره و همچنین برای انجام فعالیت‌های ساختمانی، کارگاهی، صنعتی و غیره استفاده می‌شوند.

یکی از پرکاربردترین چسب‌ها، چسب 123 است که در بسیاری از فعالیت‌ها به کار برده می‌شود و قدرت چسبندگی خیره‌کننده‌ای دارد. نحوه استفاده از چسب 123 به تخصص خاصی نیاز ندارد. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله به‌سادگی طرز استفاده از چسب 123 یاد بگیرید.

 

موارد استفاده از چسب یک دو سه

 

چسب 123 از سیانو اکریلیک با چسبندگی بالا و اسپری فعال‌کننده 400 میلی‌لیتری ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول استحکام، چسبندگی بسیار بالا، غلظت خوب و مناسب است. این محصول برای استفاده در سطوح عمودی عملکرد بسیار خوبی دارد و زرد یا سفید نمی‌شود و میزان چسبندگی بالایی دارد. چسب 123 مخصوص چسباندن و ترمیم سطوح چوبی تهیه و تولید می‌شود. این چسب برای چسباندن ام دی اف، چوب، الوار، لاستیک، انواع پلاستیک، چرم و غیره بسیار مناسب است و همچنین در مواردی که نیاز به اتصالات فوری باشد از آن استفاده می‌شود.

 

 

موارد استفاده از چسب یک دو سه

 

نحوه استفاده از چسب 123

 

در این بخش به طرز استفاده از چسب یک دو سه می پردازیم. ابتدا سطح مورد نظر را اسپری و سپس به مقدار لازم از چسب 123 استفاده کنید. در صورتی که سطوح مورد نظر را از گرد و غبار و هرگونه لکه و مواد چربی پاک کنید، نتیجه بهتری حاصل می‌شود. همچنین اگر در مورد غلظت و نوع چسب اطلاعاتی داشته باشید، بسیار مفید است. نحوه استفاده از چسب یک دو سه به این صورت است که وقتی سطوح مورد نظر را به چسب آغشته کردید، چند ثانیه پس از تبخیر اسپری، سطح دیگری را روی آن قرار دهید و دو سطح را حدود 20 ثانیه تا کامل‌شدن چسبندگی به هم فشار دهید. سعی کنید چشمان خود را در برابر اسپری محافظت کنید و در صورت تماس حتما با آب فراوان بشویید و در صورت عدم بهبود حتما به پزشک مراجعه کنید. بخارهای ساطع‌شده از اسپری‌های شیمیایی مضر هستند، بنابراین بهتر است آن‌ها را در معرض دید قرار ندهید. همچنین به دلیل خطر اشتعال، هنگام استفاده از آن‌ها سیگار نکشید و جرقه روشن نکنید. البته در نظر داشته باشید که در صورت طرز صحیح استفاده از چسب 123 هیچکدام از خطرات برای شما اتفاق نخواهد افتاد. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و خرید چسب در فروشگاه رایمند تجارت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.طرز صحیح استفاده از چسب 123

 

عملکرد چسب 123 نسبت به سایر چسب‌ها

 

بر خلاف چسب‌های قدیمی و معمولی که در بازار موجود است و ماده اصلی آن‌ها را آب تشکیل می‌دهد، چسب‌های 123 با استفاده از سیانو اکریلیک تولید می‌شوند. ماده اصلی در تولید چسب 123 سیانواکریلات است که یک مونومر اکریلیک است و پس از پخت به شکل پلاستیک در می‌آید. نحوه استفاده از چسب 123 و سایر چسب‌ها برای سطوح مختلف با هم متفاوت است. چسب 123 کاملاً با سایر چسب‌های معمولی موجود در بازار متفاوت است. دلیل این تفاوت را می‌توان به چسبندگی بسیار خاص آن نسبت داد. این نوع چسب‌ها تنها در صورتی می‌توانند به‌خوبی چسبانده شوند که سطح دو برش کمی مرطوب باشد؛ اما یکی از شروط اصلی برای عملکرد چسب‌های معمولی خشک‌شدن کامل سطح اجسام است. به طور کلی، زمانی که مقداری رطوبت در هنگام اتصال اجسام وجود دارد، مولکول‌های موجود در چسب 123 با آن‌ها واکنش می‌دهند تا یک زنجیره یا پیوند بسیار قوی بین آن‌ها ایجاد شود.

 

 

عملکرد چسب 123 نسبت به سایر چسب‌ها

 

پاک کردن چسب ۱۲۳ خشک شده از روی پوست

 

نحوه استفاده از چسب یک دو سه در شرایط گوناگون، متفاوت است. هنگامی که پوست شما به چسب ۱۲۳ آغشته می‌شود، بهترین روش برای پاک‌کردن چسب از سطح آن استفاده از ترکیب آب گرم و صابون است. اگر به این ترکیب مقداری سرکه هم اضافه کنید می‌توانید با سرعت بیشتری چسب را از سطح پوست خود جدا کنید. بعد از استفاده از این ترکیب، هنگامی که چسب نرم شد می‌توانید به سادگی آن را از روی پوست خود پاک کنید. البته باید توجه کنید که آن را با فشار بر روی پوست خود بکشید که چسب از روی پوستتان جدا شود. شما می‌توانید از پاک‌کننده لاک ناخن یا همان استون هم برای از‌بین‌بردن و پاک‌کردن چسب از روی پوست خود استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که نباید این مواد را بر روی برخی از قسمت‌های بدن نظیر لب‌ها، چشم‌ها، بینی یا دیگر نقاط حساس بدن بریزید. زمانی که چسب بر روی قسمتی از پوست بدن شما ریخته، سعی کنید به سرعت، آن قسمت از پوست بدن خود را جدا کنید و با یک باند تمیز روی آن را بپوشانید. روش استفاده از چسب یک دو سه به صورت اصولی تاثیر بسزایی در آسیب ندیدن و جلوگیری از خطرات دارد.

 

چند راهکار برای خشک شدن سریع‌تر چسب ۱۲۳

 

یکی از مواردی که در نحوه استفاده از چسب 123 مهم است، سرعت خشک شدن آن‌ها است. بعضی مواقع شما نیاز دارید که قطعاتی که به هم متصل می‌کنید با سرعت بیشتری خشک شود تا کارتان سریع‌تر پیش برود. با وجود اینکه چسب‌های ۱۲۳ با سرعت بالایی خشک می‌شوند، اما جنس قطعاتی که قرار است به هم بچسبانید هم در زمان چسبیدن و سفت‌شدن تاثیر زیادی دارد. برای مثال اینکه بخواهید از این چسب برای اتصال چوب استفاده کنید یا بخواهید قطعات فلزی را به هم بچسبانید در سرعت خشک شدن تأثیرگذار است. این نوع چسب به حرارت حساس است و در برابر گرما سریع‌تر خشک می‌شود، همچنین وجود اکسیژن و جریان هوا در نقطه اتصال دو قطعه باعث خشک‌شدن سریع‌تر چسب و اتصال محکم‌تر قطعات می‌شود.

 

خرید چسب 123

 

خرید بهترین چسب 123

 

زمانی که صحبت در مورد خرید یک کالا به میان می‌آید، درست است که توجه به کیفیت کالا از اهمیت بالایی برخوردار است اما قیمت یکی از فاکتور‌های اصلی محسوب می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید چسب 123 شما باید قیمت برند‌های مختلف آن را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین چسب از لحاظ کیفیت و قیمت را خریداری کنید. یکی از راه‌هایی که بخواهید قیمت چسب‌های ۱۲۳ را بدانید این است که به بازار مراجعه کنید و از فروشندگان و عرضه کنندگان این محصولات قیمت را استعلام کنید. یک روش ساده‌تر از رفتن به بازار برای اطلاع از قیمت چسب و نحوه استفاده از چسب یک دو سه، مراجعه به وب‌سایت‌های اینترنتی است. شما می‌توانید در خانه خود بنشینید و از طریق لپ‌تاپ یا گوشی موبایل خود از قیمت و ویژگی‌های چسب‌های ۱۲۳ به طور کامل مطلع شوید.

 

فروشگاه اینترنتی رایمند تجارت یکی از برترین عرضه‌کننده تجهیزات ساختمانی است و در این میان برند‌های بسیار معروف و باکیفیتی از چسب‌های فوری یا ۱۲۳ را ارائه می‌دهد. برای استعلام قیمت یا خرید چسب 123 می‌توانید به وب‌سایت رایمند تجارت مراجعه کنید و به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد