بهترین مارک چسب آکواریوم


بهترین مارک چسب آکواریوم

 

تقریباً همه ما از مقاومت بالای چسب آکواریوم در برابر رطوبت و نفوذ آب، مطلع هستیم و می‌دانیم اگر بتوانیم بهترین مارک چسب آکواریوم را شناسایی کرده و خریداری کنیم، به راحتی از نفوذ آب در نواحی مختلفی مانند اطراف سینک، وان حمام و... جلوگیری کرده‌ایم. در واقع شما می‌توانید جهت پر کردن هر درز و سوراخی، از چسب آکواریوم استفاده کنید. همچنین می‌توانید جهت آب‌بندی سطوحی که با سرامیک کار شده‌اند، چسباندن شیشه، آینه، آب‌بندی آکواریوم و... از چسب آکواریوم استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

بهترین چسب آکواریوم چه ویژگی دارد؟

 

چسب آکواریوم، انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چسب آکواریوم شفاف، مشکی و... اشاره کرد. نکته قابل‌توجه این است که تمامی انواع چسب آکواریوم جزء چسب‌های سیلیکونی هستند؛ بنابراین، از آنجا که چسب‌های آکواریوم، جزء چسب‌های سیلیکونی بوده و چسب‌های سیلیکونی نیز بر پایه مواد پلیمری ساخته شده‌اند، اساس ساخت تمامی انواع چسب‌های آکواریوم، یکسان خواهد بود. چسب‌های آکواریوم، بسته به نوع کاربردی که دارند، طبقه‌بندی متفاوتی نیز خواهند داشت. برای مثال، چسب‌های آکواریومی که برای درزگیری‌ کابینت‌هایی که نزدیک به آبگرمکن یا اجاق‌گاز هستند، مقاومت بالاتری در برابر حرارت خواهند داشت، در غیر این صورت، چسب آکواریوم، به‌خوبی از عهده آب‌بندی برنمی‌آید.

 

لیست بهترین مارک چسب آکواریوم

 

در ادامه لیستی از بهترین مارک های چسب آکواریوم را به شما معرفی می‌کنیم. سعی کردیم که بهترین برند های ایرانی و خارجی چسب آکواریوم را به شما معرفی کنیم.

 

۱- چسب آکواریوم کاسپین مدل شفاف

 

 

 

چسب آکواریوم کاسپین

ویژگی‌ها

 

مواد اولیه‌ای که برای ساخت چسب آکواریوم کاسپین استفاده شده است، صد در صدر اورجینال و خارجی است. این نوع چسب آکواریوم، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت داشته و ماندگاری و انعطاف‌پذیری بالایی نیز دارد.

 

کاربردها

 

از جمله کاربردهای این چسب نیز می‌توان به درزگیری درب و پنجره، استفاده برای نصب پنجره و آینه، تولید آکواریوم، آب‌بندی نواحی مختلف، ساخت پنل‌های فشرده و...اشاره کرد.

لازم به ذکر است که از این چسب آکواریوم می‌توانید برای انواع سطوح، اعم از چوب، فلز، پلاستیک، لوله PVC، شیشه، سرامیک و حتی کاغذ و مقوا نیز استفاده نمایید.

 

۲- چسب آکواریوم رازی

 

 

 

 

چسب آکواریوم رازی

 

چسب آکواریوم رازی، با استفاده از ترکیب سیلیکونی خالص و ویژه‌ای تولید شده است و به همین دلیل می‌تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت، بسیار مقاوم باشد و به عنوان یکی از بهترین مارک چسب آکواریوم شناخته شود. مقاومت بالای چسب آکواریوم رازی در برابر رطوبت، آن را به یک گزینه مناسب برای مصارف صنعتی، ساختمان سازی، خانگی و... تبدیل کرده است. جالب است بدانید این چسب آکواریوم، در برابر تغییرات محیطی و دمایی نیز، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های جغرافیایی مختلف، استفاده نمایید.

 

لازم به ذکر است که این چسب آکواریوم، در کنار هم نگه‌داشتن قطعات شیشه‌ای نیز بسیار قدرتمند و کاربردی است و به همین دلیل برای ساخت آکواریوم‌های شیشه‌ای از آن بهره می‌گیرند. در واقع این چسب آکواریوم، استقامت زیادی در برابر آب، فشار آب و رطوبت از خود نشان می‌دهد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای اتصال شیشه‌های آکواریوم به یکدیگر خواهد بود.

 

۳- چسب آکواریوم آکفیکس

 

 

چسب آکواریوم آکفیکس

 

برند آکفیکس، جزء تولیدات شرکت آکیم است که رضایت بسیاری نیز به دنبال داشته است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به انواع درزگیر‌ها، فوم‌های پلی یورتان، چسب‌های صنعتی و ساختمانی، روکش‌ها و... اشاره کرد. چسب آکواریوم برند آکفیکس نیز، جزء بهترین چسب‌هایی است که می‌توانید از آن جهت درزگیری و آب‌بندی مصالحی که ساختار مشبک ندارند، استفاده کنید.

 

از جمله مشخصات این چسب آکواریوم می‌توان به بی‌رنگ بودن آن، انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر فشار و نوسانات دمایی، چسبندگی بالا، قابل‌استفاده برای درزگیری و آب‌بندی و... اشاره کرد. همچنین این چسب آکواریوم، خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد و اجازه رشد به قارچ و کپک و سایر میکروارگانیسم‌ها را نمی‌دهد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چسب آکواریوم رو با چی پاک کنیم را مطالعه کنید.

 

مزایای چسب آکواریوم آکفیکس

 

این چسب برای ساخت شیشه آکواریوم مناسب بوده و همچنین در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود. از جمله مزیت‌های برجسته آن نیز می‌توان به سازگاری با حیات موجودات آکواریومی اشاره کرد. همچنین این چسب‌ها در مقابل ترک‌خوردگی، آسیب و تغییر حجم مقاوم‌اند. نکته جالب دیگر این است که این چسب، در طول زمان تغییر رنگ نخواهد داد. دقت داشته باشید که جهت اثربخشی بهتر چسب آکواریوم آکفیکس، قبل از استفاده، سطح موردنظر را به‌طور کامل تمیز و خشک نمایید. اگر به دنبال بهترین برند چسب آکواریوم هستید، پیشنهاد می کنیم نگاه ویژه ای به این محصول داشته باشید.

 

۴- چسب آکواریوم تاپفیکس

 

 

 

 

چسب آکواریوم تاپفیکس

 

 

از جمله ویژگی‌های این چسب آکواریوم نیز می‌توان به انعطاف‌پذیری بالای آن، تولید آن در سه رنگ سفید، شفاف و مشکی، خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ، قابلیت استقامت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و... اشاره کرد.

 

 

کاربردهای چسب آکواریوم تاپفیکس

 

 

شما می‌توانید از این چسب آکواریوم، جهت برقراری اتصالات ساختمانی، درزگیری درب و پنجره‌های مختلف، پر کردن درز و ترک‌های دیوار، ساخت آکواریوم شیشه‌ای، آب‌بندی سطوح مختلف و... استفاده کرد.

 

در رابطه با نگه‌داری و استفاده از این چسب آکواریوم نکاتی وجود دارد که عبارت است از:

 

 

  • لزوم حفاظت از یخ‌زدگی

 

  • عدم استفاده طولانی مدت از این محصول در محیط‌های سربسته بدون تهویه

 

  • لزوم نگه‌داری دور از تابش نور مستقیم خورشید

 

  • لزوم دور نگه‌داشتن این محصول از دسترس کودکان

 

 

۵- چسب آکواریوم سانسیل SANASIL SL100

 

 

 

 

چسب آکواریوم سانسیل

 

 

چسب آکواریوم سانسیل SANASIL SL100 را می‌توان به‌عنوان یکی دیگر بهترین مارک چسب آکواریوم معرفی کرد. از این چسب می‌توانید برای اغلب سطوح با متریال مختلف از جمله چوب، سنگ، سرامیک، فلز، شیشه و... استفاده کنید. انتخاب بهترین مارک چسب آکواریوم کار سختی نیست، کافی است نیازتان را بشناسید و مناسب ترین را انتخاب نمایید.

 

از جمله ویژگی‌های چسب آکواریوم سانسیل SL100 می‌توان به چسبندگی بالا و پرسرعت، ماندگاری بالا، انعطاف‌پذیری و... اشاره کرد. این چسب آکواریوم، کاربردهای مختلفی از جمله درزگیری، آب‌بندی، عایق‌کاری، اتصال دادن و... نیز دارد. از جمله مزیت‌های برجسته این چسب آکواریوم، می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا و مواد شیمیایی مختلف اشاره کرد. همچنین این چسب آکواریوم خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد.

 

 

۶- چسب آکواریوم ام‌تی MT 450

 

این چسب آکواریوم، جزء چسب‌های سیلیکونی قدرتمند و قوی بوده و می‌توان از آن در موارد بسیار گسترده و مختلفی استفاده کرد. از جمله کاربردهای این چسب آکواریوم می‌توان به درزگیری، آب‌بندی، عایق‌بندی، متصل کردن قطعات مختلف و... اشاره کرد. این چسب آکواریوم، بر پایه سیلیکون و اکسیژن ساخته شده و همین موضوع، علت الاستیسیته و انعطاف‌پذیری بالای آن است. نکته جالب در رابطه با این چسب آکواریوم، مقاومت بالای آن در مقابل عوامل بیرونی مختلف مانند اسیدها و حلال‌های آلی است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و خرید چسب آکواریوم در فروشگاه رایمند تجارت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

نوبت شماست که بهترین چسب آکواریوم را انتخاب کنید

 

تلاش کردیم با معرفی بهترین مارک چسب آکواریوم شما را در خرید موفق راهنمایی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که تمام تلاش خود را بکنید تا با آگاهی کامل خرید را انجام دهید تا با جلوگیری از نشتی آب، دچار دردسر نشوید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چسب آکواریوم چند دقیقه خشک میشود را مطالعه کنید.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد