چسب چوب مارین چیست و چه کاربردی دارد؟


چسب چوب مارین چیست و چه کاربردی دارد؟

چسب چوب مارین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

این چسب ها با فرمول خاص از خانواده چسب پلی اورتان ها می باشند ، این چسب ها در دو رنگ سفید و عسلی رنگ تولید می شوند ، علت نام گذاری این محصول به عنوان ضد آب، این است که هرچه این محصول در مجاورت با آب و رطوبت باشد خواص خودش را از دست نمی دهد و از کارایی آن کاسته نمی شود. این چسب در بازار با نام های دیگری همچون چسب مارین، چسب قایقی، چسب چوب ضدآب و چسب چوب ضدبخار، چسب چوب عسلی نیز شناخته می شود. این چسب سرعت خشک شدن بالایی دارد و برای انواع سطوح نظیر چوب های طبیعی، چوب های مصنوعی، سنگ، بتن، آجر، آجرنماسوز، فلز و سایر محصولات بنایی قابلیت مصرف دارد. یکی از چسب های سابقه دار در این زمینه، چسب چوب اپل مارین یا همان چسب مارین اپل می باشد که میتوان گفت در مقایسه کیفی، این محصول بسیار شباهات به چسب مارین آنتیا دارد.

 

طریقه مصرف چسب چوب مارین :

این نوع چسب را می توان به دو صورت بر روی سطح اعمل کرد: مورد اول اینکه میتوان با قلمو برروی سطح مورد نظر را آغشته کرد و دوم اینکه میتوان  با استفاده از نازل تعبیه شده بر روی قسمت مورد نظر کشید و سپس قطعات را بر روی هم چسباند. مواظب باشیم در هنگام مصرف مقدار لازم از چسب استفاده شود چون در هنگام خشک شدن این چسب افزایش حجم پیدا می کند (پف می کند) و مقداری حباب می زند. این افزایش حجم باعث افزایش قدرت چسبندگی و اتصال میگردد و یک مزیت این چسب می باشد.

 

چسب چوب مارین قایقی اپل   استفاده از چسب چوب ضدآب

 

 

نوع مصرف چسب چوب مارین :

 این محصول چسبندگی خوبی به سطوح مختلف مانند فلزات ، چوب و... را دارد . از چسب چوب مارین برای چسباندن لوازم چوبی ساختمان ( ام دی اف ها ، پله های چوبی ، سقفهای چوبی ، سونای خشک و... )  ، در صنعت مبلمان و لوازم چوبی ، قایق وکشتی سازی استفاده کرد و همچنین از این محصول در ساخت و ترمیم ساز های چوبی نیز کمک گرفته می شود .

 

خشک شدن چسب چوب مارین :

 نوع خشک شدن این محصول هواخشک می باشد و با رطوبت هوا حجم بیشتری پیدا می کند زمان تقریبی برای خشک شدن و چسبیدن این چسب نزدیک به 30 دقیقه می باشد . این چسب سرعت خشک شدن بالایی دارد و در هر 24 ساعت شبانه روز در حدود 2 تا 3 میلیمتر خشک می شود.

این محصول ( چسب چوب مارین )  با برند های مختلف در کشور عزیزمان ایران موجود می باشد که اکثر این برند ها از کشور چین و ترکیه وارد ایران می شوند، بهترین در بین همه برند ها در ایران برند آنتیا وارداتی از کشور ترکیه می باشد .

چسب مارین اپل         چسب کشتی

 

قیمت چسب چوب مارین:

حدود قیمت این محصول ( چسب چوب مارین ) با توجه به قیمت جهانی مواد اولی پی یو ها و قیمت واردات همچنین قیمت عرض متغیر می باشد. جهت اطلاع از حدود قیمت در حال حاظرچسب چوب مارین در بازار، میتوانید با کارشناسان فروش شرکت رایمند تجارت در تماس باشید.

 

بسته بندی چسب چوب مارین :

این محصول ها به خاطر نوع نگهداری و مصرف اغلب در بسته بندی های 500 میلی لیتر در بازار ارائه میگردد . تعداد در کارتن این محصول اغلب 24 عدد در هر کارتن می باشد . دمای نگهداری از چسب مارین یا همان چسب کشتی در حدود 5+ الی 35+ می باشد. 

 

قیمت چسب مارین انتیا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و همچنین مابقی محصولات آنتیا  با همکاران ما در گروه صنعتی و بازرگانی رایمند تجارت مرز تماس بگیرید . شرکت رایمند تجارت نماینده رسمی و عاملیت فروش محصولات آنتیا از زیرمجموعه شرکت سوما کیمیا می باشد.

 

نوشته شده توسط H.HB تاریخ 1401.10.27

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد