چرا چسب پلی اورتان سیکا + توصیه های مهم


چرا چسب پلی اورتان سیکا + توصیه های مهم

چرا چسب پلی اورتان سیکا بعنوان یک چسب پلی اورتان خاص بین مشتریان زبان زد خاص است؟ 

شرکت سیکا بعنوان یکی از لیدرهای اصلی بازار چسب پلی اورتان در جهان همواره سعی در تولید محصولات با کیفیت و نوینی را داشته که در این استراتژی در بهبود کیفی و خصوصیات ظاهری و شیمیایی چسب پلی اورتان سیکا همواره رعایت شده است. شرکت سیکا همواره سعی بر رعایت استاندارهای کنترل کیفی سختگیرانه بر تولید چسب پلی اورتان بوده و همین ویژگی شرکت سیکا را بین 3 شرکت اول و مهم تولید کننده چسب پلی اورتان با کیفیت در دنیا نموده است. شرکت رایمند تجارت مرز به عنوان وارد کننده چسب پلی اورتان نیز هموراه براساس الگوی مهندسی خرید سعی در انتخاب سختگیرانه برای وارد کردن چسب پلی اورتان در کشور عزیزمان بوده و خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیست انواع چسب پلی اورتان در فروشگاه رایمند تجارت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پلی یورتان سیکافلکس

چسب سیکا دارای استاندارهای سازگار با محیط زیست و همچنین سلامت و ایمنی می باشد که تمامی این استاندارها در برگه اطلاعات فنی محصولات چسب پلی اورتان سیکا در تمامی کدهای چسب پلی اورتان تولید شده توسط این شرکت قرار داده می شود. 

یکی از ویژگی های بسیار مهم و متمایز چسب پلی اورتان سیکا برگه اطلاعات فنی کامل و دقیقی می باشد که در تمامی محصولات سیکا این اطلاعات بصورت جزیی و با استاندارهای تست شده قید می گردد. سیکا همواره سعی در ارایه اطلاعات همراه با ذکر مشخصاتی همچون توضیح اولیه محصول، مزایا و خصوصیات محصول، محدوه کاربری یا همان محل کاربری، اطلاعات محصول که شامل (میزان کش آمدگی،تحمل حرارتی، دمای کاربری، مدت زمان نگهداری، رنگ محصول، میزان سختی محصول، دستور المعل کاربری) می باشد را قرار می دهد.

چسب سیکافلکس

 

چسب های پلی اورتان سیکا در گریدهای چسب پلی اورتان ساختمانی و چسب پلی اورتان صنعتی یا چسب پلی اورتان مخصوص شیشه اتومبیل و چسب پلی اورتان دو جزیی تولید می گردد.

چسب پلی اورتان ساختمانی سیکا معمولا جهت درزگیری کف و همچنین درزگیری نما استفاده می گردد که از کدهای معروف آن می توان به چسب پلی اورتان سیکا pro3 و چسب پلی اورتان سیکا 11fc  اشاره نمود. 

چسب پلی اورتان سیکافلکس

از چسب پلی اورتان شیشه سیکا جهت اتصال شیشه به بدنه اتومبیل و همچنین تریم کردن یا درزگیری شیشه اتومبیل از بیرون استفاده می شود که از کدهای محبوب و با عملکر کاری بالا میتوان به: چسب پلی اورتان سیکا 271،چسب پلی اورتان تیتن سولو، چسب پلی اورتان 263،چسب پلی اورتان سیکا 255 اشاره نمود.

شرکت سیکا با تولید چسب پلی اورتان با استاندادهای کلاس A همواره سعی در ارایه بهترین چسب پلی اورتان به مشتریان خود بوده که منجر به افزایش راندمان و عملکرد، آب بندی هرچه بهتر، ایجاد ظاهر مناسب و همچنین عایق حرارتی مناسب بوده که نسب به بقیه چسب پلی اورتان های موجود در بازار از این ویژگی خاص و منحصر به فرد برخودار است.

 

پلی اورتان سیکافلکس مخصوص شیشه

شرکت سیکا با یک قرن حضور در بازار چسب و درزگیر و محصولات آببند ساختمانی و ایجاد سبد محصولات کامل و استفاده از فناوری های ییشرفته و دستگاه های بروز بابت تولید چسب پلی اورتان محصولاتی را تولید کرده که از نطر مقاومت مکانیکی و همچنین مقاومت شیمیایی و شرایط محیطی سخت همچون سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. چسب پلی اورتان سیکا معمولا با دو کد چسب سیکا فلکس (پلی اورتان sikaflex) و چسب سیکاسیل (پلی اورتان sikasil) در بازار عرضه می شود.

درزگیر آببندی سیکاسیل

چسب پلی اورتان سیکا اگرچه از نظر قیمتی در مقایسه اولیه نسبت به دیگر چسب پلی اورتان موجود در بازار گرانتر است ولی بدلیل ماندگاری و کیفیت بسیار بالا عملا از نظر صرفه جویی مالی نهایی برای مشتری باصرف تر خواهد بود.

معمولا برای محاسبه چسب پلی اورتان از سه پارامتر عرض چسب خور،طول چسب خور و عمق چسب خور بایستی استفاده کرد که در برای این منظور علاوه بر مظالعه برگه فنی محصول میتوان از پنل محاسبه کنده چسب پلی اورتان در سایت رایمند تجارت مرز استفاده نمود. جهت بهبود عملکرد دایمی چسب پلی اوتان بهتر است از نسبت 1 به 1 و یا 1 به 2 عرض چسب خور به عمق چسب خور استفاده نمود که برای پرد کردن فضا خالی چسب پلی اورتان و درز میتوان از بکر راد بعنوان پر کننده درز بعنوان لایه زیرین چسب پلی اورتان استفاده استفاده نمود. جهت افزایش در ضریب چسبندگی چسب پلی اورتان سیکا این شرکت استفاده از پرایمر چسب پلی اورتان را بعنوان لایه زیرین چسب پلی اورتان برای افزایش ضریب چسبندگی سطح زیرین به چسب پلی اورتان پیشنهاد می دهد که کد پرایمر چسب پلی اورتان با نام 206g+p می باشد.

قبل از استفاده از چسب پلی اورتان سیکا حتما مطالعه برگه فنی میتواند کمک شایانی به کاربر نماید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله نحوه استفاده چسب پلی اورتان را مطالعه کنید.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد