نحوه پاک کردن چسب چوب از روی پوست


نحوه پاک کردن چسب چوب از روی پوست

همه ی ما احتمالا تا به حال مشکلات مشابهی را در زمان استفاده از چسب ها مخصوصا چسب چوب تجربه کرده ایم که به اشتباه مقداری چسب چوب را بر روی پوست دست خود یا بر روی سایر سطوح ریخته باشیم و برای پاک کردن این چسب چوب ها به دردسر افتاده ایم.

 

***********

 

اگر بر روی پوست بدن چسب چوب ریخته شود، متوجه خواهید شد که با استفاده از صابون و آب و دستمال کشیدن نمیتوان این چسب چوب را پاک کرد. هر چقدر تلاش کنید فقط باعث می شود که دست تون زخم شود و حسابی درد بکشید. در این مقاله سعی می کنیم تا به شما آموزش دهیم برای پاک کردن انواع چسب چوب چطور اقدام کنیم و موثر ترین راه کدام است.

1) چسب چوب پلی اورتان D4 / چسب چوب D3:

 برای پاک کردن چسب چوب های پلی اورتانی نظیر چسب چوب مارین قایقی ANITA بایستی دقت گردد تا از حلالی استفاده شود تا به سطح چوب آسیب نرسانیم. بدین منظور بایستی از تینر های فوری استفاده کنیم. این تینر ها باعث ضعیف شدن لایه های چسب می شوند اگرچه که بطور کامل چسب را از بین نمی برند! پس از اینکه با استفاده از تینر فوری و سبک تونستیم لایه های چسب چوب را ضعیف کنیم، بایستی صبر کنیم تا چربی ای که بصورت طبیعی از پوست خارج می شود به آرامی چسب را از روی پوست پاک کند. خوشبختانه کمتر از چند روز زمان نیاز داریم تا پوست بتواند باقی مانده چسب را از روی خودش پاک کند. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله نحوه استفاده از چسب چوب مارین را مطالعه کنید.

 

پاک کردن چسب پوب

 

2) چسب چوب های لاتکسی: 

برای پاک کردن چسب چوب های لاتکسی بهترین گزینه استفاده از حلال های سبک است. این حلال ها میتوانند انتخاب خوبی برای پاک کردن چسب چوب لاتکسی باشند. این حلال ها را رنگ فروشی ها و خرازی ها تهیه کنید.

در مرحله آخر بایستی 2 مرتبه دست خود را با صابون و آب بشوریم تا مطمئن باشیم هیچگونه حلالی روی دست باقی نماند.

 

چسب چوب مارین اپل

شما می توانید برای اطلاع از مشخصات و خرید چسب مارین که به آن چسب چوب قایقی نیز گفته می شود از رایمند تجارت همین حالا کلیک کنید.

 

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد