موارد کاربرد چسب پلی اورتان مشکی


موارد کاربرد چسب پلی اورتان مشکی

موارد استفاده از چسب پلی اورتان مشکی

 

استفاده از چسب پلی اورتان در صنایع مختلف و محل های کاربری مختلف بسیار گسترده تر از 4-5 سال پیش می باشد. چسب پلی اورتان در سه رنگ کلی چسب پلی اورتان مشکی، چسب پلی اورتان سفید، چسب پلی اورتان طوسی توسط تولید کننده چسب پلی اورتان در بازار عرضه و توسط فروشنده چسب پلی اورتان در بازار عرضه میشود. استفاده از چسب پلی اورتان مشکی در صنعت خودروسازی بیشتر بعنوان چسب پلی اورتان شیشه اتومبیل یا چسب پلی اورتان مشکی درزگیر بدنه خودرو استفده میشود.

 

 

چسب پلی اورتان مشکی شیشه اتومبیل

 

چسب پلی اورتان مشکی در دو نوع چسب پلی اورتان مشکی سوسیسی و چسب پلی اورتان مشکی کارتریجی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چسب پلی اورتان سوسیسی مشکی قاعدتاً برای مصرف کننده کم هزینه تر از چسب پلی اورتان مشکی کارتریجی می باشد ولی وقتی محل کاربری و میزان مصرف مطرح میشود ترجیح مشتری بر استفاده از چسب پلی اورتان مشکی کارتریجی می باشد.

از چسب پلی اورتان مشکی جهت چسب پلی اورتان شیشه اتومبیل برای اتصال شیشه به فریم و چسب پلی اورتان مشکی در نما برای درزگیری و آببندی فواصل ایجاد شده در نما بایستی حتما به نکات فنی و همچنین ویژگیهای درج شده در مشخصات محصول در برگه فنی محصول دقت کرد. 

 

چسب پلی یورتان مشکی فلاشینگ

 

از دیگر موارد مصرف چسب پلی اورتان مشکی میتوان در لکه گیری های موجود در قسمت هایی از ساختمان و همچنین  آببندی فلاشینگ و سقف های شیروانی و پر نمون سوراخ پیچ های روی سقف شیروانی و فلاشینگ استفاده نمود. از چسب پلی اورتان مشکی میتوان برای دوجداره کردن شیشه و همچنین درزگیری کامپوزیت استفاده نمود.

استفاده از چسب پلی اورتان مشکی چه بصورت چسب پلی اورتان مشکی سوسیسی و چسب پلی اورتان مشکی کارتریجی در قسمت های مختلف نما و همچنین انواع نما بسیار توسط اجرا کنندگان نما مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چسب پلی اورتان مشکی برای نما بایستی دارای خصوصیات خاصی باشد که هر چسب پلی اورتان مشکی دارای این خاصیت نمی باشد.موقع خرید و استفاده چسب پلی اورتان مشکی بایتسی حتما از میزان مقاومت فیزیکی چسب پلی اورتان در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین میزان مقاومت در برابر نور خورشید و میزان سختی چسب مورد توجه قرار گیرد.چسب پلی اورتان مشکی معمولا در انواع مختلفی همچون چسب پلی اورتان درزگیر با سختی 35 تا 40 و چسب پلی اورتان مشکی با سختی 50 تا 55 و چسب پلی اورتان مشکی 60 تا 70 عرضه میشوند.

 

پلی اورتان مشکی سوسیسی

از چسب پلی اورتان مشکی با سختی 45 به بالا بعنوان چسب و از چسب پلی اورتان مشکی با سختی 35 تا 45 بعنوان چسب پلی اورتان جهت درزگیری استفاده میشود. بیشترین استفاده از چسب پلی اورتان مشکی جهت نصب شیشه اتومبیل،درزگیری و آببندی سقف،درزگیر و آببندی نما مورد استفاده قرار می گیرد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چرا باید از چسب پلی اورتان استفاده کنیم را مطالعه کنید.

 

تمامی حقوق این سایت برای شرکت رایمند تجارت محفوظ می باشد